Oftest stillede spørgsmål

Har i modtaget min retur?

Behandlingstiden for din returpakke tager 1-2 hverdage med GLS. Det er her vigtigt at du husker at tage imod kvitteringen fra dit afleveringssted, således kan du selv kan trace din ordre og følge processen. Du kan altid kontakte vores kundeservice på telefon +45 33 93 77 77 eller mail: online@sifjakobs.com, hvis du har spørgsmål eller brug for råd og vejledning. 

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Når du lægger din bestilling hos Sif Jakobs Jewellery, er det vigtigt du indtaster dine adresseoplysninger korrekt, når du indtaster din leveringsadresse. Du er hermed forpligtet til at oplyse den korrekte adresse til leveringen af varerne. Hvis adressen, du oplyser, ikke bekræftes, forbeholder Sif Jakobs Jewellery retten til at tilbageholde leveringen og annullere ordren.

Hvis du skal have en ny leveringsadresse er det derfor vigtigt at kontakte vores kundeservice på telefon +45 33 93 77 77 eller mail: online@sifjakobs.com og ændringen af adressen skal ske indenfor sammen dag som bestillingen er lagt. Dvs. hvis du efterfølgende opdager at adressen skulle være ændret er det ikke muligt.

Hvor er min ordre?

Du kan tracke din ordre via det tracking nummer du modtager i din ordrebekræftelse, hvis dit link ikke skulle virke kan du kontakte vores kundeservice på telefon +45 33 93 77 77 eller mail: online@sifjakobs.com og de vil hjælpe med at finde din ordre.

Kan jeg købe gavekort på Sifjakobs.dk?

Ja det kan du her:Sif Jakobs Jewellery Gavekort.Hvis du har spørgsmål kan du vores kundeservice på telefon +45 33 93 77 77 eller mail: online@sifjakobs.com

Tilbyder i gaveindpakning?

Du modtager altid dit smykke fint indpakket i en af vores flotte æsker eller i en gavepose, så du kan give den som gave eller forkæle dig selv.

Jeg har bestilt et forkert smykke, kan jeg annullere ordren?

Hvis du skal annullere din ordre skal du kontakte vores kunderservice på telefon +45 33 93 77 77 eller mail: online@sifjakobs.com hurtigst muligt, når du har lagt din bestilling.

Mit smykke er i stykker (Reklamation) hvad er proceduren?

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.
 Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt venligst kundeservice på telefon +45 33 93 77 77 eller mail: online@sifjakobs.com
Sif Jakobs Jewellery dækker de rimelige fragtomkostninger der måtte være, i forbindelsen med en reklamation.
Varen sendes til:

Sif Jakobs Jewellery
Østergade 4
1100 København K

Kan jeg få tilsendt et retur label?

Vi har på Sifjakobs.dk forlænget returret med 30 dage.

Du kan altid ombytte eller returnere varer, der er købt her online på shoppen og alle danske bestillinger har vedhæftet en Gratis returlabel. Skulle du have mistet din retur label kan du kontakte vores kundeservice på telefon +45 33 93 77 77 eller mail: online@sifjakobs.com, som vil sørger for du får et nyt.

Jeg har ikke modtaget min velkomstkode?

Du modtager din Sif Jakobs velkomst mail i din indbakke, hvis du ikke modtager den, kan det være en god ide at tjekke din spam mappe og sørger for at club@sifjakobs.com er tilføjet din adressekontakter, således vores mail ikke ender i din spam mappe en anden gang. Hvis den stadig ikke er ankommet, kan du kontakte vores kundeservice på telefon +45 33 93 77 77 eller mail: online@sifjakobs.com.

Jeg har købet mit Sif Jakobs smykke hos en forhandler, kan jeg ombytte det hos jer?

Når du har købet et smykke hos en af Sif Jakobs Jewellerys forhandlere, skal retureren forgå hos forhandleren. du kan via vores forhandlere liste: https://sifjakobs.dk/pages/store-locator finde kontakten til den butik du har købt smykket hos.

Kan jeg få mine smykker indgraveret?

Når du køber et smykke fra vores Follina- eller Portofino-kollektion online, kan du tilføje en gratis gravering til dit smykke. Graveringen skal påføres smykket, inden varen lægges i indkøbskurven.

Bemærk venligst, at forsendelsestiden for indgraverede smykker kan tage længere tid. Graverede smykker kan ikke ombyttes eller returneres.

Kan jeg komme forbi Sif Jakobs Hovedkontor og afhente/ombytte min ordre?

Der er ikke mulighed for afhentning/ombytning af varer på Sif Jakobs Jewellery hovedkontor, derfor skal du kontakte kundeservice for retur label, hvis den ikke er i din modtaget bestilling, på telefon +45 33 93 77 77 eller mail: online@sifjakobs.com

Kan jeg kombinere mine rabatkoder?

Når du handler på sifjakobs.dk, kan der kun anvendes én rabatkode pr. køb. Det er derfor ikke muligt at kombinere flere rabatkoder.

Jeg har oprettet en kundekonto på sifjakobs.com, er jeg registeret på andre Sif Jakobs lande sites?

Nej, din login-data (email-adresse og kodeord) er kun gældende på det domæne, hvor du har registreret dig. Hvis du ønsker at aflægge en ordre fra et andet land som registreret kunde, er det nødvendigt at oprette en ny kundekonto på det nye domæne inden. Eksempel: Du har registreret dig som kunde påsifjakobs.com, og nu ønsker du at aflægge en ordre påsifjakobs.uk. I dette tilfælde kan du ikke bruge din login-data forsifjakobs.com, men du må oprette en ny kundekonto påsifjakobs.uk.